Jag är utpumpad!

Jag är verkligen helt slut och jag har fyra dagar kvar att jobba den här veckan.
Dom senaste tre dagarna har jag stått ut med huvudvärk som inte går över med alvedon sen ska man springa runt med ett leende på läpparna.
i morgon går jag iallafall eftermiddag, skönt med lite sovmorgon.

Jag måste verkligen inn till den stora staden också, men det får vänta tills på måndag, för då hoppas jag då att jag är ledig, annars börjar jag gråta.
Jag måste köpa mig en vinterjacka eftersom jag får fan köldskador av att gå utanför dörren nu!
Sen måste jag börja med julklappar och födelsesdagspresenter.
Jobbigt att farmor, morfar, pappa och mamma alla fyller år i december!

Men jag ser fram emot den 21, haha då kommer nästa lön och då ska jag köpa min efterlängtade mobil!
Men kan inte bestämma vilken färg jag ska ha, röd, brun eller svartgrå.

Nu ska jag gå och sova.
Natt natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0