ingen som vill?

Jobba för mig idag, i morgon eller i helgen? Jag orkar verkligen inte mer!
Det enda jag tänker på när jag vaknar är att jag vill ligga kvar, men tvingar mig själv att kliva upp eftersom jag vet att det är pengar jag tjänar och jag är i stort behov av dom.
Jag har snart inte varit med mina vänner på 2 veckor! HALLÅ!!!
Eller i lördags, men det räknas inte för då drack vi...

dagens låt: Tanya Stephens - its a pity
dagens frisyr: ny tvättat och okammat
dagens klädsel: sitter fortfarande i badlakanet, annars blir det jeans och en grå tjock tröja.
dagens vill ha: LEDIGT!
dagens tråkigaste: Att jag måste jobba tills nio och missar hela larodute rean.
dagens saknad: Mina vänner.
dagens finaste: Z, som märkte att jag frös i morse när han klev upp och la en extra filt på mig.
dagens köp: Ska fara och köpa en banan att ha till middag.
dagens mat: Jordgubbs te, och 1 havrefras macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0