ingen energi.

Det känns som min kropp är helt utpumpad, har ingen energi kvar.
Men nu ska jag ta mig i kragen och gå och duscha, äta något för att sedan fara och jobba tills nio i kväll, visst det är  inget långt pass idag, i morgon är det bara fem timmar, och på fredag är det typ 9. Men pengar pengar. Tror inte jag ska ut i helgen, även fast jag vill det jävligt mycket, E far till norge och jag vill  ju kunna säga hej då till henne, men vi ser hur det blir, jag måste försöka vila upp mig så mycket jag kan på dom dagar jag är ledig eftersom nästa vecka kommer att bli ett helvete känns det som.
Varför kan jag inte lära mig att säga nej när jag känner att det blir alldelens för mycke jobb i streck.
Men det går inte, eftersom jag känner mig så dum då och att dom aldrig mer kommer att ringa ut mig. Även fast jag vet att det inte är sant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0