inge vatten!

Hjälp oss vi har inge vatten! Fan så typiskt.
Gick på toa och nör jag var klar så spolade jag men det gick inte nå vidare bra utan papperet for bara i väg halverst.
Tänkte inte så mycket på det utan tänkte att jag kunde ju tvätta händerna innan jag försökte spola igen.
Så jag tvålar in händerna  och när jag tänker skölja av tvålen så finns det ju inge vatten i kranen!
Skiiit.
Tur att vi har lagrat upp oss med ramlösa så vi inte törsta ihjäl, men nu får jag inte kissa förenst i morgon, om vattnet nu har kommit tillbaka. Annars far jag fan till J och kissar där =P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: okej, jo det köpte jag också. Men mitt luktade så jävla mkt plast då jag fick det så hon kan omöjligt ha använt det!
Det som talar emot att du fick begagnat är att hon syr ihop tränsen med symaskin, vilket är svårt att srtätta upp ifall man ska ta isär.

2007-11-16 @ 01:56:53
URL: http://lisawalker.blogg.se
Postat av: Lisa

jaha, ja då låter det ju verkligen som att du fått använt hår, konstigt :/

2007-11-16 @ 02:05:24
URL: http://lisawalker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0