Havreknäcke

Mums så gott det är, har ätit fem stycken idag, haha jag skulle gärna ta en till men då får nog min mage fiberchock.
Har fått jäkulst mycket jobb framöver.
Jag jobbar i morgon,torsdag,fredag,söndag,tisdag,onsdag,torsdag,fredag,lördag och söndag. Snacka om att man kommer vara slut.
Men jag ska unna mig en riktigt fin efterskottsjulklapp när lönen kommer =)
På tal om pengar, jag ska börja föra kassabok, haha måste se vart alla mina pengar tar vägen eftersom jag är sjukt dålig på att lägga unan pengar. jag handlar upp allt på typ två dagar och lever sen fattigt resten av månaden...

Fick veta igår att jag ska jobba på julafton, juldan och annandan. Men dom sa att för att jag går delad tur på julafton så får jag vara ledig nyårsafton och nyårsdagen så jag kunde fira in det nya året. =)
Så jag passade på att klicka hem min klänning då. fast den kommer inte förenst i mitten av december...
Men men, den som väntar på nått gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0