9 November

Oj vad dagen har gått fort.
Klev upp halv åtta i morse och gick in i duschen, självklart så somnade jag där i typ tio minuter.
For till läkaren, allt var då bra iaf =)
Sen for jag och Z på ica kvantum och handlade, mina sista pengar går till  mat, haha tragiskt.
Köpte en farsdagstårta och papi också. eller jag köpte faktiskt två.

Z ligger och vilar nu, eller han sover nu  =p
Själv sitter jag och väntar på att köttfärsen ska tina upp. vi ska äta tacolimpa, har aldrig smakat det men E sa att det var gott.
man tar typ en limpa och gröper ut lite av innehållet, man her i taco färs och grönsaker och strör ost över och skjuss in i ugnen, sen har man tsatziki till det (okej jag vet inte hur det stavas).
Kurr i magen just nu iaf.

Förkyld håller jag på bli igen med, vänstra halsmandeln har svullit upp och gör ont varje gång jag sväljer och vrider på huvudet =s
Rethosta har jag med, men ta i trä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0