8 November

Jag är såå nervös inför i morgon, ska fara till läkaren i mogon bitti och göra ett ultraljud på mina äggstockar för att kolla om jag har en cysta. Blä blä blä!
Men bättre att kolla än att måste ha kramp i magen och ryggen så att man inte kan röra på sig utan att börja flänna typ, bara för att man har ägglossning...
Oavsett vad det är så måste jag börja om med mina p-piller också sa dom... haha skämde ut mig i telefonen lite när jag ringde dit och sa: ihelvete heller, jag är nog fet som jag är. haha!
Skulle ialla fall få testa en ny sort typ yasmine (har alltid ätit trionetta). Får hoppas att det funkar och att man inte blir ännu mera fetto... man slipper ju ägglossningen.

Nej nej, nu ska jag sluta skriva om mina äckliga problem, Z ska följa med mig i morgon och hålla mig i handen =)
image77


har haft världens skönaste dag på jobbet, så himla skönt när vi bara är vikarier på nya avdelningar och vi går ihop så pass bra allihopa så man kan vara sig själv =p
Z ringde nu och sa att han är fast i ursviken, han for dit och bytte till vinterdäck på bilen och nu har framhjulen låst sig så han kommer ingen vart, haha klantarsel!
Jag får helt enkelt sitta och dola på här ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0