6 November

Oj vilken stressig morgon det har varit...
Vaknade 10,22 och jag skulle vara hos tandläkaren 10,30... Flög upp ur sängen och sprang till toan för att borsta tänderna, på med dom första plaggen jag hittade och skynda iväg till tandläkaren.
Jag hann dit! + att jag fick inte komma in förens tio i så jag hann lugna ner mig lite, men jag såg då fan ut som sju svåra år! hade inte borstat tänderna speciellt noga heller... Men hade inga hål =) hade några pyttesmå som skulle gå att borsta bort. Sen var visdomstäderna på väg med, skit sa jag nog högt med när hon berättade det.. men det vara bara dom där nere dom såg på plåtarna och dom skulle nog få plats och växte rätt. Får jag några där uppe måste jag operera ut dom, för där är det för trångt.

Dom började prata om försäkring och skit och bla bla bla, fan vad vuxen jag känner mig, hemskt!
Hon var snäll hon jag var hos, skulle få komma tillbaka en sista gång innan jul och få polera tänderna och plasta på en gång till så att jag undviker hål.

Nu är jag hemma igen och har nyss ätit frunch, det blev gröt. kommer att  få väldigt ont i magen nu av all mjölk...
Men gott var det =)

Ska nog dra in på stan i morgon och köpa en farsdag present och kolla om jag hittar några mysiga duntofflor.

image71
Myyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0