3 November

Har varit äckligt bakis idag, fast det förtjänar jag.
Kul som fan hade jag iaf.
Kvällen började hos J för att göra oss klara och börja smådricka.
Vi fick oss aldrig till J som bor vid travet eftersom vi var för lata för att gå i 10 cm klackar.
Vi drog till frö istället Där E var och söp med en massa fjortisar.
Vad händer med mig igentligen?! Jag var fan på fjortisfest förra helgen med, haha! Fan tragiskt att se när man vet att man var precis lika dan som dom för 4 år sedan.
Tillslut fick vi oss till olles, där E bjöd på Tequila och öl, sanna blev aspackad och blev tokig på Z när han skjussade hem oss för att han vägrade stanna på max, jag blev tydligen så arg att jag var på väg ut ur bilen när han stod vid rödljusen. Jag fick nöja mig med nudlar istället, som smakade daggmask. inte för att jag har smakat på dom precis men =P

Z for på hockey nu och jag ska gå och börja göra mig klar för att fara på inflyttningsfest hos J. (för er som inte förstår så känner jag många som börjar på j haha! i detta inlägg är det 3 st).
Men jag ska försöka hålla mig nykter.

Ne, ska springa ner till turkis och köpa cigg, jag lyckades tappa mina igår. Lyckat!


image69


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0