11 November X4


  1. Vad heter du? Sanna
  2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag klarar mig med det namn jag har.
  3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Evelina
  4. Vilket stjärntecken är du? Jungfru
  5. Vilken årgång är du? 1988
  6. Vart bor du? Skellefteå
  7. Bott utomlands? Nej
  8. Vart skulle du vilja bo? Lite mer söder ut.

UTSEENDE:

  1. Hur lång är du? 167 cm
  2. Hur mycket väger du? För mycket.
  3. Hårfärg och frisyr? Guldblondt, axellångt och uppklippt.
  4. Ögonfärg? Melerade.
  5. Mest nöjd med? Jag gillar mina ögon.
  6. Minst nöjd med? Allt nedanför hakan.
  7. Skostorlek? 38
  8. Glasögon? Måste jag nog ha.
  9. Har du några piercingar/tatueringar? Tungan, öronen. (haft labret, navel och madonna).

FAVORITER:

  1. Filmer? Jag gillar nästan allt.
  2. Låtar? Månglyssnare.
  3. Årstider? Sommar och höst.
  4. Mat/dryck? Grillat och ramlösa skoshallon.
  5. Djur? Hundar, katter och hästar.
  6. Färg? svart.
  7. Parfym? Jean paul gaultier
  8. TV-program? Desperet
  9. Sysselsättning? Z, vänner och allt som får mig att skratta.

KLÄDER:

  1. Vad använder du just nu för jacka? En ullkappa från veromoda.
  2. Vad använder du just nu för skor? Olika för varje dag.
  3. Favoritfärg på kläder? Svart! (Tragiskt, jag vet)
  4. Favoritmaterial på kläder? Vet faktiskt inte.
  5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jag vill ha en ny vinterjacka, nya jeans, leggings osv.
  6. Favoritaffärer? H&M, Ginatricot, Vero moda, Din sko...
  7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? typ 2-3000.
  8. Favoritmärke? Det spelar ingen roll så länge kläderna är snygga.
  9. Vad har du för byxstorlek? Det trodde du va?
  10. Vad har du för tröjstorlek? oftast M
DITT RUM:
  1. Stort, litet eller mitt emellan? Mitten
  2. Vilken färg på tapeterna? Ljus gula.
  3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Äckel Ek typ.
  4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, där trivs jag bäst.
  5. Vad vill du ändra där inne? Precis allt! Förhoppningsvis behöver jag inte bo här inne så länge till.
  6. Vad har du där inne av följande:
    a) TV? Ja
  7. b) Video/dvd? Ja
  8. c) Dator? Ja
  9. d) Stereo? Nej
  10. e) Telefon? Ja
  11. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? En buske och staket.
  12. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover eller sitter vid datorn. 
  13. Vem förutom du brukar sova i din säng? Z
  14. Favoritpryl i rummet? Datorn.

FRÅGOR:


  1. Vad har du i din...
    a) jackficka just nu?
    Pengar, läppglans, kvitton.
  2. b) skolväska just nu? Jag behöver ingen.
  3. c) handväska eller liknande just nu? Precis allt! 
  4. Vad är du beroende av? Snus och sällskap.
  5. Vilket land kommer du i från? Sverige.
  6. Vilken sorts lipsyl använder du? använder nästan aldrig lipsyl. 
  7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen
  8. Vad köpte du senast? Snus.
  9. Har du nåt husdjur? 2 hundar.

GREJER:

  1. Tandborste: En rosa.
  2. Smycken: älskar det jag fick av Z.
  3. Solglasögon:  Varierar eftersom jag oftar tappar bort dom.
  4. Underkläder:  Roligt att köpa.
  5. Nagellack: Roooligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0