10 November

image94

Jag saknar att ha långa naglar... Får inte ha det på jobbet, eller får och får, men det är inte speciellt mysigt om man får en massa smuts under dom, inte när man jobbar inom äldreomsorgen.

Ska fara och köpa nya tippar när jag får lön, då kan man ju ta bort dom när man far och jobbar.. Men helst hade jag velat ha mina egna när jag vet att jag kan ha långa naglar =S

Har förövrigt ställt mig i kö på en lägenhet nu, står bland dom första, men den är bokningsbar i en vecka till typ så ska väll inte hoppas för mycket, det skulle vara perfekt att få bo där, gratis el och vatten och hyran ligger bara på 3000kr när man räknat med ungdomsrabbaten, håll allt som går att korsa, korsat nu :p


Jag och babe har sett världens bästa film ikväll,  the heartbreak kid hette den.
precis den slags komedi som jag gillar.


Kommentarer
Postat av: anna

nej det är tråkiga ibland med turnéer och artister att de inte kommer dit man bor och att det kostar att ta sig till ställen samt eventuellt boende + biljetten...

hoppas du får se lasse en dag.
kram

2007-11-11 @ 01:15:32
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0