sjuk

Passar ju perfekt till nyårs att man går och blir apförkyld!
Halsen värker och hela huvudet dunkar, men jag vågar inte prova febern eftersom då blir man ännu sjukare =P
Jag ska ut i morgon ändå. haha.

Gårdagen var riktigt trevlig, först for jag och plutten på stan, jag kollade in rean och han dataskit, sen blev han less på att jag skulle in i varje affär så han satt sig och tjurade i bilen.
Jag fyndade iallafall lite.

- En brun stickad tunika 99:-
- Ett vitt längre linne 49:-
- En svart klänning 49:-
- Leggings 99:-
- En lack handväska 149:-
- Två par lösögonfransar 60:-
- Lösnaglar 39:-
- Tre ögonskuggor från makeup store 390:-
- En guld skärp 99:-
- Brun utan sol ca 150:-
- Mascara, brunkräm, eyeliner 350:-


och en massa annat små plotter.
Hur värt som helst, jag älskar reor!

Senare på kvällen kom E och myste med mig, jag har saknat henne så!
Vi gottade oss och såg på film.

Nu sitter jag här själv och tycker synd om mig själv, ska snart lägga mig i badet och sen ska jag lägga mig under duntäcket och se någon bra film.

Kommentarer
Postat av: Lena

Du är inte ensam om det :/ Jag vaknade upp för tre dagar sen och hade så förbannat jävla ont i huvudet att det finns inte ord för det, och jag har fortfarande ont. Näsan rinner och bihålorna är igentäppta. Perfekt nyårs!

Hoppas din kväll blir bra ändå :) KRam!

2007-12-30 @ 19:55:41
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0