Lucia

Jag kan inte precis säga att jag har lussat något idag eftersom jag glömde bort att det var lucia idag =P
Min hjärna håller på att förmultna tror jag.
Jag fick gå på lägenhetsvisningen idag iaf, AK var så snäll och tog mitt eftermiddagspass =).
Hur fin som helst var den med ljusa tapeter och man fick göra om så mycket som man ville där bara man betalde för det själv =)
Det lilla sovrummet var perfekt datarum, vi var bara tre pers på visningen också så =P
Jag vill så gärna ha den men Z är osäker eftersom han går skola och jag bara är vikare.
Men jag ska försöka övertala honom =)

Sen så har jag "tjuvöppnat" mina julklappar från Z eftersom jag förstod att det var kläder.
Haha jag sa att jag måste ju få testa dom så att dom passar =P
Han hade iaf köpt en jätte söt tröja, bh och trosor, ett litet diadem och en sovmask eftersom jag blir så förbannad när det blir ljust :p
Söt bubben =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0