latpojkvän.com

Jag är så arg, jag har världens lataste pojkvän!
Jag har varit vaken sen nio i morse så vi skulle slippa trängas bland allt folk inne på systemet.
Klockan är nu 12!!!!!
Vi kommer inte att få oss iväg på hundra år, fan han är envis som en gammal get och ligger bara under täcket och tjurar, sånt här kan driva mig till vansinne!¨
jag har gjort allt som står i min makt, jag har hoppat på honom, testat med att killa han, slagit honom i skallen, viridit basen och dragit på musiken på högsta volym så hela lägenheten dånar, men inget funkar!

HALLÅ; JAG MÅSTE FAKTISKT IN TILL STAN OCH KÖPA ALKOHOL OCH STRUMEBYXOR!

Nu ska jag googla efter ett brutalt uppvaknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0