Långt hår igen!

image148

Nu har jag beställt hem nytt löshår igen, denna gång ifrån tajmahal.
Får se hur kvaliten är på deras hår, hoppas det trillar i lådan på fredag =)
Och hoppas verkligen inte att det är så där skrikigt blondt haha, annars får jag tona ner det lite =P

Jag har fått nyårs noja, klänningen är fixad, håret är beställt men nada skor, vill inte springa runt i pumps heller känns det som. Sen är jag väll inte 100% peppad på att fara till villvattnet som ligger typ miljoner mil ifrån stan!
Men det ordnar sig alltid, annars sitter jag väll själv i en snödriva och underhåller mig själv.

Kommentarer
Postat av: systugan

wow! det kommer säkert bli jättefint!

2007-12-20 @ 16:57:42
URL: http://systugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0