Jag gillar inte skellefteå kommun.

Dom är så äckligt sega och tröga.
Ringde iaf upp till lönekontoret idag och klagade på att dom inte har höjt min lön från i oktober.
Så  jag ska få en klumpsumma nu i december, wiie. Det blir en rolig julshoppning på fredag.
Får timlönen från förra månaden, månadslön, klumpsumma från i oktober och julbonus wiiie =)
Fast julbonusen kommer kanske i januari vi får se, men pengar får jag då iaf.

Då blir det min efterlängtade mobil, och nytt löshår, ska försöka sluta säga att jag ska köpa mig nytt WEED eller hur fan det stavas, eftersom det heter typ weawe eller nått bla bla bla. det kan missuppfattas.
Jag och min svengelska.

Nu ska jag googla vart jag kan fynda bäst.
Tajmahal är nog endå billigast.


image140
Myys med ljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0