dement

Jag börjar helt seriöst ta efter gamlingarna på jobbet.
I morse när jag kom dit så var ingången låst, så jag fick ringa efter natten så jag fick mig in.
Och nu när jag gick hem så glömde jag bort koden till omklädningsrummet, hurfan kan man nollställa skallen så mycket. haha.
Ska tillbaka senare idag och jobba kväll. Det är en tuff vecka nu..
I morgon börjar jag halv sju (igen) Fast jag får igentligen inte göra det eftersom då får jag inte min 11 timmars dygnsvila. Men det talar man tyst om.


Snart börjar våra bästa år =)
världens skitserie som är världsbäst.

Och i morgon är det lägenhetsvisning. :)
Fast varken jag eller Z kan gå eftersom han är i skolan och jag fick inte ledigt från jobbet.
men jag ska nog försöka skicka dit J så hon får kolla och ta med kameran och ta kort så ser man ju om den är något att ha =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0