brum brum

har varit och och julhandlat med pappa på coop och solbacken, hittade världens sötaste fluffiga bruna och vita kuddar på rusta som jag köpte, halva priset ju typ =P

Passade på att hämta ut löshåret med, pappa skämde ut mig på posten och sa att han aldrig skulle betala 800 spänn för lite hår som man sopat ihop från golvet hos frissan, nej då kunde han göra det bättre själv.
men det var fint iaf, bättre kvalla än det förra, det märkte man direkt, men det är lite gulare än vad mitt egna hår är så jag ska fara och köpa en färgning nån gång när jag är ledig, vilket jag aldrig är den här veckan.
Jobbar ju i morgon, julafton, juldan, annandan, och torsdag och fredag. Heldagar dessutom, får nog skicka in momi!

Nu ska jag försöka fixa min tråkiga bloggdesign lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0