Blond eller grå?

Jag kan inte bestämma om jag är blond eller gråhårig.
Jag vet att färgen kan ge inslag av grått dom första dagarna men att det brukar försvinna.
Får vänta ett tag iallafall, nu är jag då inte gul i skallen och det blev en jämnare färg.
Men aldrig mer hemma iaf, nästa gång blir det frissan, då blir det rätt!
Dom lyckades lura på mig lite hårprodukter med, hårinpackning och värmeskydd, ala 500 spänn!
Får fan hoppas att det funkar.

Ingen vinterjacka hittade jag heller, det finns ju fan bara korta, och det vill jag inte ha!
Ska vänta till efter jul och se om jag hittar nått då, får dras med ullkappan och dunjackan ett tag till.

Sen en sak till, varför finns det inga jävla snygga stövlar i den här stan?
Vill ha ett par platta, men så fort jag ska ha något så är alla slut.

Jag ska sluta klaga och lägga mig och grubbla över hur dom världen igentligen är mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0